måndag 5 juli 2010

för varmt


Ah, det är så varmt. Så varmt att jag inte varit ute på några dagar, blir så förslöad när det är så här varmt, hjärnan stängs delvis av och jag bara sover. Nu om någonsin vill jag till villa! Tänk att bara få vara ute hela tiden, inte behöva ställa sig ut så att säga, så som man måste göra om man bor i höghus. Jag vill inte vara ute bland folk, utan ligga någonstans och njuta, helt för mig själv... Bara tanken på en sandstrand får mig att rysa, huu. Jag är säkert abnorm, men jag tycker inte alls om känslan av sand under fötterna och inte heller om att vara på en allmän strand med allt skrik och stoj. Tacka vet jag en bra liggplats i skuggan under några träd, fast på gräset, som är skönt och mjukt och som inte reser med dig hem.

Åker iväg till Kokkola på torsdag, kan knappt vänta... Ska bli härligt att bara få njuta några dagar. Vara tillsammans med familjen.

Inga kommentarer: