onsdag 7 juli 2010

Onsdagar är nästan torsdagar


Heliumtank och ballonger, lavendelplantor från Ikea, en stadig tripod, sura jordgubbar, söta ärter, Ben&Jerry's cookies-glass med lila omslagspapper (min absolut favoritglass, vet inte hur många jag ätit i år...menar de där småglassen, enskilda), en folkdräktskjol för 25€ från Keskus-Kirppis (kommer att se fint ut med läderjackan i höst, härligt att använda en del av en folkdräkt till vardags!), kakfat på fot och med glaskupa från Ikea, Snapple från Citymarket (drack den i ett huj), Elovena-välipalajuoma (my mellanmål nr 1)....

Sådana saker införskaffades igår. Körde runt halva Nyland medan jag sjöng tillsammans med Sons of Sylvia låten Song of Solomon. Den passar min röst så bra så.
(Ursäkta om ni blev bländade av min gröna bild, den är ganska... neon. Sellanen se Soomen kese on.)

Inga kommentarer: