torsdag 22 juli 2010

paris?




Funderar på att åka till Paris i slutet av min semester. Nu just verkar 3 veckor alltför länge att spendera i Kokkola, speciellt eftersom de flesta jag känner kommer inte längre att vara kvar den sista veckan.
Hoppa på flyget till Paris, njuta i 3-4 dagar.... I could do that. Varför just Paris då? Jag har ju varit där redan två gånger. Egentligen just pga det. Jag kan direkt hoppa in i pulsen, vet hur allting går till etc. Behöver inte slösa tid på att virra omkring och inte fatta hur metron funkar, var saker och ting finns och så. Dessutom har jag fortfarande inte besökt Versailles.

Men ska nu se... Ett annat alternativ är att hoppa i bilen och köra till Lappland, och neråt genom östra Finland. Besöka Koli på nytt. Bland annat.
Vet inte... Någonting måste jag ändå hitta på, that's a fact.

1 kommentar:

Johanna sa...

(Studier småningom?) ...just saying...