tisdag 7 december 2010

04 What I ate today

Jag har spenderat största delen av denna dag i sängen min, under mjuka täcken, inborrad i madrassen. Ätandet har haft en mindre roll.
Har ändå lyckats stjälpa i mig en skål med kvarg och naturell youghurt, toppad med linfrökross, vetekli och jordgubbssylt.
Innan jag for till arbetet hällde jag i mig ett glas med vatten tillsammans med en b-vitamintablett och två kapslar med fiskleverolja.

På arbetet har maten hittills bestått av några köttbullar, några nypor Raffel-chips och en hel del utsökt goda mandariner.
När morgonen gryr (gryr och gryr, det kommer fortfarande att vara mörkt när jag åker hem), så kommer jag att ha konsumerat ca 2l olika sorters grönt té, plus några fler mandariner.

Dessutom känner jag mig otroligt dum när jag berättar detta för er.

Inga kommentarer: