lördag 25 september 2010

I will survive!


Dagens låt: Gloria Gaynor med "I Will Survive".
Because I indeed will. Detta är min chans. Detta är en möjlighet. Det finns bara en väg att gå, och det är upp (eller ner, om man talar i kg-språk). Och jag skall göra det.
*bestämd min*

Konstiga saker idag: se en limousin i Lojo... , debattera om vilken titel Magnus Ladulås egentligen hade (kung var det ju inte, eller hur....?), svettas i skinnrock och se termometern visa +20'C, fatta att Finlands Wicked-produktion är musik- och sångmässigt minst lika bra som Broadway (om inte bättre...), att vara säker på att man vunnit på lotto (och den enorma, onaturliga besvikelsen efteråt). Bl.a.

Nu kallar sängen, imorgon morn kl 5:30 startar Hannah gående till arbetet. Ja det gör hon. Heja på mig nu.
***************
EDIT kl 07:00 följande morgon:
*tystnad*
Okej... så jag gick inte till arbetet. Shit happens.
Men jag ska gå hem från arbetet istället, lämna bilen här, vilket betyder att jag måste gå imorgon kväll till arbetet också.
Har någon nån bra idé om hur man ska göra för att göra sig själv till en bättre morgonmänniska?

3 kommentarer:

ingridviola sa...

HEJAHEJAHEJA

Lilla Mia sa...

Hejahejaheja!! Jag tror int man kan bli en bättre morgon människa, man antingen är det eller inte, själv hör jag också till den senare kategorin...tyvärr!

Hannah sa...

Thank you ladies, :).

Ja, hur jag än njuter av mina kvällar o nätter, så kunde det vara så mycke lättare om man vore en morgonmänniska... Man sku liksom passa bättre in i samhället på någo sätt. Oh well, man kan int få allt, eller hur.