tisdag 26 oktober 2010

I'm on my way

Imorgon morn ringer väckarklockan kl 04:15. Uh-oh. Tala om groteskt. Dessutom så sitter jag bara här och har inga bekymmer i världen liksom, även om min kappsäck är opackad och allt ligger huller om buller runtom mig. Jag får ingen känsel för denna resa helt enkelt. Det... känns inte som om jag skall någonstans. Underligt. Nå, antar att jag kommer att känna en hel del imorgon morn när det är dags att stiga upp. Jaa du, då känner jag nog en hel del mindre positiva saker.
*skrockar*

Här får ni några bilder från min föregående resa till Storbritannien. Året är 2008, maj, och platsen Edinburg, Glasgow och St Andrews. Gick just igenom bilderna och... tja, de är verkligen inget att hänga i granen. I've come a long way från de tiderna. Kameran var en liten pockare och om inte korniga så är de hutlöst suddiga.
Bättre lycka denna resa istället!
Jag hoppas att jag har många fina saker att visa er när jag landar här hemma igen, :).
Ciao!