lördag 20 november 2010

sommarballonger

Efter alla mina kyliga strapatser idag så grävde jag ner mig i sommarbilder för en stund. Lärde mig att göra diptycher. Härliga tider.
Mindre härligt är det faktum, att jag tänkt göra en fotobok om villasommaren till julklapp åt mostrar och moffa. Den skall vara färdig inom en vecka, eftersom då går rabatten på -20% ut på blurb.com.
Problemet?
Jag har ca 1500 oediterade RAW-bilder från just sommaren.
Med poängtering på oediterade.
Men let us not despair, utan bara njuta en liten stund av en somrig bris, en havslig svalka och en knippe färggranna ballonger.


(Märker ni att något fattas på den nedersta bilden...? Jag ger er en vink: det är frågan om något blått. Just det, den blå ballongen. Den stackarn gav upp leken, exploderade och försvann. Så där bara. Kanske den inte orkade konkurrera med det blåa havet och den blåa himlen.)

1 kommentar:

gratis fotobok sa...

Kan tipsa dig om fotoklok.se där får du en GRATIS fotobok om du bloggar om dom! Kanske lite bättre än 20% ;)

Tjing!